2008年8月6日 星期三

好開心.....

睇到VINVENT個FORUM講
8 月 11 日,第 10 集之《家好》整集情節將圍繞中仔!!!
大好了!可以睇到VINCENT演出~~
多多支持呀!!!!
哈哈!!!!

2008年8月5日 星期二

HEEE,,,,,,,,,

第一個開ge blog....
大家多多支持,,,,,家好月圓呀!!
有vincent飾演甘永中...中仔XD