2008年8月6日 星期三

好開心.....

睇到VINVENT個FORUM講
8 月 11 日,第 10 集之《家好》整集情節將圍繞中仔!!!
大好了!可以睇到VINCENT演出~~
多多支持呀!!!!
哈哈!!!!

1 則留言:

Eddy Wong 提到...

Hi~Nice to meet U !~